لوله کشی و خدمات ساختمانی لوله کشی و خدمات ساختمانی .

لوله کشی و خدمات ساختمانی

دلایل بوی بد فاضلاب از توالت چیست؟

به طور معمول ، می توانید با تمیز کردن سریع ، چند بار ، Flash ، کشیدن و برخی از تعمیرات خوشبو کننده هوا ، یک دستشویی توالت داشته باشید . با این حال ، اگر با تمیز کردن حمام هنوز بوی انتظار نمی رود ، مشکلی وجود دارد که باید بررسی شود .

به دلایل مختلف ، موارد زیادی وجود دارد که دلیل بوی بد فاضلاب در توالت مهمترین اشکال در لوله ونت است. ، شکستگی لوله ، گرفتگی ، مشکل ، گرگرفتگی و ... صنعت .

 ما در لوله بازکنی برچسب  در شمال شهر تهران به تحلیل دلایل بوی بد فاضلاب میپردازیم و راه حل های آن را هم ارایه خواهیم کرد و امیدوتریم از خواندن این مقاله از وب سایت برچسب لذت ببرید

1. در لوله ها یا شکستگی در لوله شکل می گیرد ونت

اگر دیوارهای سرویس بهداشتی که از بو و بو احساس می کنید ، می تواند یک شکستگی یا سوراخ در لوله ونت باشدوجود داشته باشد لوله ونتهمان لوله ای که هواکش به گازهای فاضلاب به سقف منتقل می شود .

روش حل مسئله : این مشکل فقط به دست یک لوله کش یا لوله بازکن حرفه ای قابل حل است ، زیرا باید تجربه کافی داشته باشد و همچنین برخی از دستگاه های خاص نیز هستند .

 

چگونه متوجه وجود نشتی در لوله های منزل شویم؟
ابتدا باید مطمئن شوید که تمامی شیرهای آب داخلی و خارجی منزل شما بسته بوده و تمامی وسایلی که از آب استفاده می کنند مانند لباسشویی و ظرفشویی خاموش هستند. حال می توانید عددی که کنتور آب نشان می دهد را ثبت کنید و برای 15 دقیقه منتظر بمانید. در طول این مدت نباید از آب استفاده نمایید. پس از گذشت این زمان، دوباره عدد کنتور را بررسی نموده و آن را ثبت نمایید. اگر عدد جدیدی که ثبت کرده اید متفاوت بوده و نشان دهنده مصرف آب باشد، احتمالا در لوله های شما نشتی وجود دارد. توجه کنید که این روش برای پیدا کردن نشتی های شدید جواب می دهد و نشتی های کوچک با استفاده از آن قابل تشخیص نیستند.

 

2. فلنج ، شل یا شکسته و بوی بد فاضلاب ایجاد می کند

فلنج ، توالت ، همان حلقه ای که زیر کاسه است ، رشته و توالت روی آن نصب شده است . اگر توالت شما بوی بدی می دهد ، مشکل می تواند از روی ریزش مو یا شکستن آن باشد ، این حلقه است .

در حقیقت ، شکستگی ، بودن و غیره ، شکستگی ، یا عدم نصب فلنج صحیح می تواند باعث خروج گازهای فاضلاب به داخل توالت شود .

چگونه مشکل را برطرف کنیم : ابتدا ، محل لرزش توت فرنگی را بررسی کنید. معامله جنجالی یا نه . برای برطرف کردن مشکل ، کافی است توالت تهیه و کنار بگذارید و فلنج برای ساخت سوئیچ و دوباره توت فرنگی نصب شود . شاید این برای شما مفید باشد ، به همین دلیل ممکن است مشکل باشد ، باید حد نصاب باشد ، کاسه توالت کمک می کند .  

 لوله بازکنی برچسب

بوی فاضلاب از غرق ها می آید

گاهی اوقات بویی شبیه گوگرد از غرق شدن به بوی موجود در هوا می رسد .

یک سینک ظرفشویی ، بوی بد می تواند دلایل زیادی برای مشکل خورده باشد . دقیقاً مانند دستشویی می تواند یک سیفون خشک باشد یا تا حدی ، سوراخ ، خروجی زباله در قسمت بالایی سینک ظرفشویی است که مشکل طراحی شده است . البته این سوراخ ها معمولاً در سینکهای وجود دارد  دستشویی است .

خواه ناخواسته درون این چاله آب ریخته شود و به مرور زمان به آهک و کپک تبدیل شود یا نه همان مسئله بوی بد تخلیه فاضلاب است .

 

روش حل مسئله : تمام آنچه که من نیاز دارم یک برس کوچک و سفید کننده است .

• از برس ها برای تمیز کردن فضای زیر استفاده از ظرفشویی سینک .

• سپس ، نصف لیوان آب و نیم فنجان سفید کننده برای ترکیب شدن .

• اکنون محلول داخل سوراخ بالای سینک ظرفشویی مشهد ریخته و رسوبات آن از بین می رود .

 

اگر بعد از این مشکل برطرف نشد ، بهتر است با لوله بازکنی برچسب استفاده کنیدمنطقه غربی یا سایر مناطق برای فرماندهی تخصصی آن را بسیار دشوار می دانند .

در کل موارد زیر می توانید از مشکل بوی فاضلاب استفاده کنید و بدانید که شما می توانید آن را برطرف کنید ، می توانید از روش های بالا استفاده کنید ، یا با یک متخصص و از ویژگی های تماس استفاده کنید .

• اشکال در فلاشینگ

• تخریب ، ضایعات ، مواد غذایی و میوه ها

• رسوب و آهک

• چربی پوسیده

• موهای بلند درون لوله حمام

• گرفتگی لوله

• خشک بودن شترگلو

• در لوله ونت تشکیل می شود

• عدم اتصالات ، سیفون غرق و ظرفشویی

• داشتن درز در اطراف لوله یا کاسه ، توالت و

• فلنج ، توالت یا بو را از بین ببرید

مطالب آموزشی بیشتر ، شما می توانید لوله بازکنی وبلاگشرکت TAG ، دنبال کنید ، و روشهای مختلف رفع گرفتگی لوله فاضلاب و همچنین رفع بوی بد فاضلاب را در آموزشهای رایگان ، ببینید .

منبع: وبسایت barchasb.net

 امیدوارم از این مقاله از وب سایت خدمات فنی و لوله کشی برچسب لذت برده باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۶:۳۹ توسط:امیر موضوع: نظرات (0)