لوله کشی و خدمات ساختمانی لوله کشی و خدمات ساختمانی .

لوله کشی و خدمات ساختمانی

بهترین روش باز کردندسشویی با دستمال کاغذی

اندازه بزرگ تخلیه توالت باعث می شود مردم فکر کنند هر زباله ای را می توان به خوبی در توالت ریخت. در حالی که این باعث گرفتگی توالت می شود. یکی از موارد این گرفتگی ، مسدود شدن حوله کاغذی به دلیل ریختن زیاد کاغذ در توالت فرفری توالت فرنگی است. گرفتگی توالت با حوله کاغذی زمانی اتفاق می افتد که تعداد زیادی دستمال کاغذی به توالت انداخته می شود و باعث می شود سیفون توالت یا لوله فلاش مسدود شده و در نهایت مسدود شود. اگرچه راه حلی برای این مشکل وجود دارد ، اما بهتر است به جای رفع انسداد از آن جلوگیری کنید.اما بهترین راه ارتباط با لوله بازکنی سعادت اباد در تهران سایت برچسب است که  در این مقاله همه چیز در مورد مسدود شدن توالت با دستمال کاغذی ذکر شده است که با خواندن آن بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

 

لوله های توالت با حوله های کاغذی مسدود شده است

یکی از شایع ترین موارد ، توالت فرنگی با دستمال یا دستمال بهداشتی مسدود شده است. اندازه بزرگ آبریز توالت باعث می شود مردم فکر کنند که می توانند هرگونه زباله را در آن بیندازند. نوار ، نوار بهداشتی ، پلاستیک ، صابون و غیره. مواردی هستند که عمداً یا سهواً از توالت فروریخته و باعث گرفتگی می شوند. برای رفع این مشکل ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید جلوگیری از مشکلات است که پیشنهاد ما تماس با خدمات لوله بازکنی شهران برچسب است 

 لوله بازکنی

اما موضوع این مقاله انسداد توالت با حوله کاغذی است. حوله های کاغذی مخصوصاً دستمال توالت در حمام وجود دارد و مردم بعد از استفاده از آنها به جای دور انداختن آنها ، آنها را به سمت پایین می ریزند. گاهی اوقات به دلیل خجالت یا دلایل دیگر ، این دستمال ها در توالت شسته می شوند که می تواند برای توالت مشکل ایجاد کند. اگرچه حوله های کاغذی به تنهایی نمی توانند لوله توالت ضخیم را مسدود کنند ، این عامل می تواند عوامل دیگر را تشدید کرده و در نهایت منجر به انسداد کلی لوله شود.

 

در این حالت توالت فرنگی یا توالت فرنگی ایرانی با دستمال کاغذی مسدود می شود و برای بازکردن آن باید از روش های لوله بازکنی استفاده کرد. روش هایی که انسداد لوله را برطرف کرده و سیفون توالت فرنگی را باز می کند.

 

احتمالاً می دانید که شایع ترین مشکلات لوله های فاضلاب ، گرفتگی و گرفتگی است که باعث می شود فاضلاب پایین نرود و آب از توالت فرار کند. در این موارد وقتی مشاهده می شود که فاضلاب در کاسه توالت می ماند و به اصطلاح آب توالت بالا رفته است ، می توان فهمید که سیفون توالت مسدود شده است. هیچ فرقی بین توالت فرنگی یا توالت ایرانی وجود ندارد و هر دو توالت فرنگی مسدود می شود.

 

مسدود کردن توالت با حوله کاغذی مانند مسدود شدن توالت با مدفوع است که هر دو باعث مسدود شدن سیفون توالت و خروج فاضلاب از شافت توالت می شود. اساساً علت اصلی گرفتگی دستمال کاغذی مدفوع است. زیرا حوله های کاغذی حجم کمی دارند و به تنهایی نمی توانند ناودان را مسدود کنند. وقتی چند دستمال کاغذی با مدفوع ترکیب شود ، می تواند انسداد قوی در لوله کشی ایجاد کرده و باعث سرریز توالت شود. در این مورد ، اعتقاد بر این است که بافت مسدود شده است. اگرچه علت اصلی آن مدفوع است. در اینجا چند راه برای حل این مشکل آمده است. اگر در منظقه نیاروان تهران هستید حتما از خدمات لوله بازکنی نیاوران تهران سایت برچسب بهره مند شوید

 

راههای رفع گرفتگی توالت فرنگی با حوله

راههای مختلفی برای باز کردن توالت فرنگی مسدود شده و مسدود کردن سیفون وجود دارد. همانطور که می دانید ، علت اصلی انسداد حمام مدفوع موجود در آن است. حتی زمانی که اعتقاد بر این است که دستمال کاغذی توالت را مسدود می کند ، مدفوع اغلب علت اصلی آن است. توالت فرنگی و توالت ایرانی تحت تأثیر مدفوع هستند. بنابراین ، برای حل این مشکل ، باید از روشهای از بین بردن توالت فرنگی مسدود شده با مدفوع استفاده کنیم.

 

- لوله بازکنی سیفون توالت با آب

احتمالاً دیده اید که وقتی به دستشویی می روید ، برخی افراد آب زیادی در آن می ریزند تا گرفتگی سیفون باز شود. درست است. در واقع ، این بهترین و ساده ترین راه برای بازکردن مسدود شده لوله و سیفون توالت است و باعث می شود مدفوع داخل لوله به آرامی نرم شده و به داخل فاضلاب حرکت کند. دلیل اصلی مسدود کردن توالت ، ریختن آب نیست. هنگام استفاده از توالت و دفع مدفوع ، باید کمی آب ریخته شود تا زباله ها با کمک آب از سیفون خارج شده و به گودال فاضلاب منتقل شوند. در غیر این صورت ، لوله توالت و سیفون ممکن است پس از مدتی مسدود شده و نیاز به باز شدن داشته باشد. اگر انسداد چندان شدید نباشد ، می توان آن را به راحتی با آب باز کرد.

 

روش کار بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند لیتر آب در کاسه توالت بریزید. با این روش می توان هم سرویس های بهداشتی و هم سرویس های بهداشتی ایرانی را باز کرد. کاسه توالت را با آب (ترجیحاً گرم) پر کنید و بگذارید بماند. اگر چند ساعت به همین حالت بماند ، آب مشکل شما را برطرف می کند و سپس می بینید که توالت باز است. یون

تنها مشکل بوی بد فاضلاب است که باید تحمل کنید.

 

- بازکردن لوله تخلیه توالت با گودال بازکنی.

راه دوم برای حل مشکل و باز شدن سیفون توالت فرنگی مسدود شده استفاده از یک دستگاه پمپ دستی ساده است که برخی افراد آن را چاه بازکن می نامند. اگر استفاده از آب برای حل مشکل جواب نداد و مشکل انسداد سرویس حل نشد ، باید از این روش استفاده کنید. پمپ دستی می تواند تا حد زیادی به رفع گرفتگی با حوله کاغذی یا مدفوع کمک کند. این ابزار ساده اما مفید در بسیاری از خانه های قدیمی موجود است و فقط برای باز کردن انواع لوله ها استفاده شده است.

 

روش کار این است که پمپ منهول را در دهانه توالت قرار داده و فشار دهید. توجه داشته باشید هنگام قرار دادن چاه بازکن در دهانه توالت نباید هیچ درز بین این دو وجود داشته باشد.

بلند نشو با فشار دادن دسته چاه بازکن ، هوای داخل دهانه پمپ به سمت لوله هل داده و باعث باز شدن انسداد می شود. برای مشاهده نتیجه مورد انتظار ، باید چندین بار این کار را تکرار کنید تا مشکل شما حل شود.

 

- استفاده از فنر لوله بازکنی

آخرین راه حل مشکل گرفتگی توالت با دستمال کاغذی استفاده از لوله بازکن فنری است. اگر روش های بالا مشکل شما را حل نکرد و دستمال کاغذی هنوز در توالت باقی ماند و سیفون را مسدود کرد ، باید از فنر دستی استفاده کنید. اگرچه فنر لوله بازکن وجود دارد ، اما فقط توسط تکنسین های لوله بازکن قابل استفاده است و برای همه در دسترس نیست. فنر لوله بازکن دستی یک ابزار ساده و مفید است که می توان از آن برای بازکردن بیشتر موانع استفاده کرد.

 

فنر لوله بازکنی یک فنر بلند با دسته ای در انتها است که با فرو بردن آن در لوله فاضلاب می توان آن را برداشت. برای بازکردن لوله مسدود شده با دستمال ، باید سر فنر را در لوله توالت وارد کرده و فشار دهید تا سر فنر به لوله مسدود شده برسد و عملاً جایی برای قرار دادن آن وجود ندارد. در این زمان ، شما باید فنر را با کمک دسته بچرخانید و همچنین فشار وارد کنید تا در نهایت لوله مسدود شده باز شود. هنگامی که گرفتگی باز می شود ، مقداری آب را در توالت بریزید تا باقی مانده لوله از لوله خارج شود.

 

موارد فوق چند درمان خانگی ساده برای حوله دستمال توالت هستند. البته روش های دیگری نیز وجود دارد مانند دستگاه فنر لوله بازکن که نیاز به استفاده از دستگاهی دارد که در اختیار شرکت های لوله بازکن است. اگر نتوانسته اید لوله را با روش های بالا باز کنید ، بدانید که دیگر روش های ساده خانگی دیگر کار نمی کنند. برای سفارش لوله بازکن حتما با یک شرکت لوله بازکن تماس بگیرید

منبع: https://barchasb.net/tehran/shahrake-gharb/

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۲:۴۳ توسط:امیر موضوع: نظرات (0)